Yedinci Sanat (1973) Sayı 3


Künye
  • Yedinci Sanat. Daha iyiye doğru. Yedinci Sanat (3) 1973, 2 ss.
  • Ayça, Engin (çev.) -Condal, Elias. Siyasal film.. Siyasal hareket..Yedinci Sanat (3) 1973, 3 ss.
  • Ayça, Engin. Kopuk.. Kopuk..Yedinci Sanat (3) 1973, 2 ss.Yedinci Sanat (3) 1973, 6 ss.
  • Alkan, M. Ethem. Sinemada uyarlama sorunu. Yedinci Sanat (3) 1973, 8 ss.
  • Bilbaşar, Kemal. Gerekli bir açıklama. Yedinci Sanat (3) 1973, 10 ss.
  • Özer, Kemal. Sinema – Edebiyat ilişkisi. Yedinci Sanat (3) 1973, 11 ss.
  • Özgüç, Agah. Soruşturma;Bugüne kadar çevrilen en iyi 10 Türk filmi. Yedinci Sanat (3) 1973, 13 ss.
  • Dorsay, Atilla – Coş, Nezih – Ayça, Engin. Senaryo yazarı Bülent Oran’la bir konuşma. Yedinci Sanat (3) 1973, 15 ss.
  • Coş, Nezih. Türk sinemasında edebiyat uygulamaları 1. Yedinci Sanat (3) 1973, 27 ss.
  • Yedinci Sanat. Sinema danışma kurulu raporu 3. Yedinci Sanat (3) 1973, 28 ss.
  • Reşit, M. (çev.) – James Roy MacBean. Godard ve Dziga Vertov Grubu. Yedinci Sanat (3) 1973, 30 ss.
  • Yedinci Sanat. Costa-Gavras’la bir konuşma. Yedinci Sanat (3) 1973, 35 ss.
  • Dorsay, Atilla (çev.) – “Sıkı yönetim” üstüne. Yedinci Sanat (3) 1973, 37 ss.
  • Yedinci Sanat. Haberler; “Son Tango” üstüne – Ölümler – İki önemli şenlik – Wilder’in öfkesi – 72’den kalanlar – Çevrilenler – Afişten yok olan filmler. Yedinci Sanat (3) 1973, 38 ss.
  • M.K. (der.). Sine-Mizah. Eleştirme Örnekleri 3, Seçme/Saçmalar. Yedinci Sanat (3) 1973, 40 ss.
  • Gürkan, Turhan.  Agah Özgüç ve “Türk Filmleri Sözlüğü”. Yedinci Sanat (3) 1973, 42 ss.
  • Yedinci Sanat. “Ölümsüz Şarlo” üstüne. Yedinci Sanat (3) 1973, 45 ss.
  • Altuğ, Taylan. Filmler, “Kambur”. Yedinci Sanat (3) 1973, 46 ss.
  • Ayça, Engin. Filmler, “Canım kardeşim”. Yedinci Sanat (3) 1973, 48 ss.
  • Coş, Nezih. Filmler, “Gelin”. Yedinci Sanat (3) 1973, 49 ss.
  • Coş, Nezih – Ayça, Engin. Filmler, “Kabare”. Yedinci Sanat (3) 1973, 50 ss.
  • Sayman, Aydın. Filmler, “Genç ve Güzel”. Yedinci Sanat (3) 1973, 52 ss.
  • Yedinci Sanat. Okurlardan; Fatih Özcan. Yedinci Sanat (3) 1973, 55 ss.